Opinia eksperta na temat debiutu platformy zakupowej wszystko.pl

Comarch otworzył własny marketplace wszystko.pl, na którym klienci mogą robić zakupy w różnych kategoriach produktowych. W dniu premiery na platformie było dostępnych kilka milionów ofert. Asortyment dostarczają sklepy internetowe, które do tej pory zarejestrowały się na platformie w liczbie ponad 15 tysięcy.

"W ostatnich kilkunastu miesiącach Dział Sprzedaży wszystko.pl bardzo intensywnie pracował, aby poinformować sprzedawców o korzyściach, które czekają na nich na wszystko.pl. Codzienne rozmowy z przedsiębiorcami e-commerce przyniosły efekty nie tylko w postaci dotarcia do dużej liczby firm, które zarejestrowały się na serwisie i zintegrowały swoją sprzedaż, ale także w atrakcyjnym wolumenie produktów z różnych kategorii" - mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarchu i prezes wszystko.pl.

Korzyści dla sprzedawców i konsumentów na wszystko.pl

Przedstawiciele wszystko.pl podkreślają, że nowa platforma Comarchu ma być miejscem, gdzie biznes i zakupy są łatwe i przyjemne. Firma chce zapewnić tę przyjazną przestrzeń dzięki korzyściom oferowanym zarówno sprzedawcom, jak i konsumentom.

Sprzedawcy, którzy dołączają do wszystko.pl, nie muszą płacić żadnej prowizji od sprzedaży. Nie ponoszą również opłat za prowadzenie konta ani wystawianie ofert. Otrzymują wsparcie indywidualnego opiekuna kategorii, zwłaszcza przy integrowaniu sprzedaży i ustawianiu najważniejszych parametrów na portalu. Mogą skorzystać z pakietów marketingowych oraz bezpłatnych metod promocji produktów, na przykład poprzez darmową ekspozycję loga na liście ofert.

gazetki promocyjne

Bezpieczeństwo transakcji i plany rozwoju

Serwis także zapewnił korzyści dla konsumentów. Przejrzysty wygląd stron i prosty proces zakupowy mają ułatwić klientom wyszukiwanie produktów i dokonywanie zakupów. Bezpieczeństwo transakcji gwarantuje współpraca z renomowanym operatorem płatności Przelewy24, oraz fakt, że na platformie mogą sprzedawać tylko przedsiębiorcy z firmą zarejestrowaną w Polsce.

"Ważne jest bezpieczeństwo. Kupujący chcą czuć się bezpiecznie podczas robienia zakupów. W internecie jest wiele osób, które chcą oszukać konsumentów, dlatego zadbaliśmy o to, aby zmniejszyć ryzyko takich sytuacji na naszej platformie. Tylko zweryfikowane polskie firmy, które są sprawdzane przez nasz system, mogą dołączyć do naszej platformy. To działanie ma na celu nie tylko zapobieganie oszustwom, ale także zwiększenie atrakcyjności oferty produktowej naszego serwisu" - mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.

Comarch zapowiada, że pierwsza wersja platformy została udostępniona 29 czerwca i będzie sukcesywnie ulepszana z tygodnia na tydzień. W planach jest wprowadzanie nowych funkcji i udogodnień dla użytkowników.

"Obecnie nasza usługa nie jest jeszcze doskonała, ale chcieliśmy już teraz udostępnić działający portal dla kupujących. Stopniowo wszystko.pl będzie rozwijane o nowe funkcje" - wyjaśnia Mariola Barzyk-Libura.

 

Sprawdź najlepsze promocje na ding

Story Page